Blodigt...

Idag när vi hade varit och fiskat och nästan hade packat ihop alla saker så lyckades jag skära mig på isborren... inte så lyckat!

Såhär såg det ut ett tag efter att jag hade skurit mig..


Sen blev isen blodig när jag hade stått stilla ett tag...


Såhär såg det ut påväg hem...


Mysiga bilder va?

När vi kom hem hade det gått ungefär 45 minuter sen jag skar mig och jag blödde fortfarande... Vi funderade på om jag skulle behöva fara och sy men det verkade inte så djupt (men det var svårt att se eftersom såret fylldes med blod direkt) men i alla fall så for vi inte och sydde utan vi plåstrade bara om riktigt hårt så det blir nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj!? det slutade väll blöda så att du har kvar blod i kroppen? :)

KraaaMar Louise<3333

2010-03-13 @ 19:05:31
Postat av: Elin

Haha jaadå ingen skada skedd... nästan då ;P



Kram<3

2010-03-13 @ 22:21:24
URL: http://elinpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0