Helt sjukt!

Idag vaknade jag halv 11 efter en nästan 12 timmars lång natt :O Jag kan nästan sova hur mycket som helst nu, det är lite skönt men jobbigt att jag blir trött om jag inte gör en jättelång natt...

Idag har jag i alla fall varit ute och tolkat med en omsvetsad bob efter skotern som brorsan körde. Det är riktigt roligt att köra med den i lössnö. (Fast ganska jobbigt för armarna eftersom man stegrar med den jämnt)

Nu ska jag gå och hjälpa till med maten, blir köttsoppa. Men innan jag går ska jag visa er en video som brorsan visade... Verkligen helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter skönt, önskar också jag kunde få sova lägga haha ;)

2010-01-15 @ 15:55:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0