Boken om Jörn

Nu är det söndag igen... Varför går helgerna alltid så fort? Imorgon är det skola men inte så jobbigt eftersom vi ska skriva en bok hela veckan alltså inga lektioner ;) För er som inte vet så ska högstadiet skriva en bok om Jörn som senare ska tryckas. Inte i så många exemplar men ändå.

Jag är med i gruppen som ska skriva om renskötsel. Det är jag och två kompisar från Jörn + en kille i 6an som skriver om de. Och oj så mycket vi skrattar, kanske för mycket... Men trevligt har vi i alla fall!

Nu är Malin och mamma iväg och åker skidor, brorsan har farit tillbaka till stan och Jenny och pappa är på innebandyträning (Jenny spelar och pappa skjutsar) Själv har jag varit ensam hemma idag och har stökat ihop i köket, diskat efter middagen och så. Efter det har jag läst ut en bok som jag började med för några dagar sen. Den heter Lucias flykt och den var mycket bättre än jag hade trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0