Måndag

Nu har jag pluggat lite kemi och det gick bra. Läste bara igenom det en gång och konstaterade att jag kan allt sen förra året så då orkade jag inte läsa igenom det nåt mer><

Efter det tänkte jag försöka skriva en musikuppgift som vi har till nästa måndag. Jag valde en låt men vet inte riktigt hur man ska tolka den så måste komma på det innan jag kan börja skriva det seriösa.

Nu kom mamma med lite "vitaminer" som bestod av en godis. men det var tur att hon anväde ordet vitaminer för då kom jag på att jag hade glömt att ta mina vitaminer idag till middan. Så nu brusar tabletten i ett glas med vatten här bredvid :)


Tvivlar nån på att det är apelsinsmak och C-vitaminer i det här fastän det är mest B-vitamin?
(lite suddig bild eftersom det var för mörkt så gick bara att ta med blixt eller utan så det blev utan eftersom det bara blev vitt med blixten.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0