Utedag

Idag har nästan hela dagen spenderats ute. Det har skottats tak, körts skoter, åkt madrass och mycket mer.

Jag hjälpte inte till med att skotta av taken eftersom jag inte får anstränga mig, men när dom hade skottat klart var jag den som hoppade ner mest. Hoppade ner fem gånger från hustaket och tre gånger från garage taket. Är en sån härlig känsla att först falla ett litet tag och sen nästan helt försvinna i snön.  

Efter fikat som vi hade kl 3 på eftermiddagen blev det äntligen dags att åka madrass i backen. Kanske lite barnsligt eftersom man gjorde det när man var liten också men jag lovar att det är minst lika roligt nu, om inte roligare :)

Men efter en hel dag ute är jag riktigt trött och det blir nog en tidig kväll för mig.

En bild på när dom andra skottar av hustaket (mobilbild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0