Städning

Nu har jag startat en andra tvättmaskin för idag. Den här blev nästan full med bara mina kläder eftersom jag håller på med att städa mitt rum nu. Det behövs verkligen, eller egentligen så behövs det nästan jämnt eftersom jag stökar ner så fort. Det är mest alla kläder på golvet som gör att det ser stökigt ut. Sen bäddar jag nästan aldrig sängen och på skrivbordet ligger det flera saker som inte borde vara där.

Nu efter att jag har städat mitt rum idag så ska jag dammsuga och sen verkligen försöka låta det vara såhär i några dagar i alla fall. Det är bara att hoppas att jag lyckas fastän jag är lite tveksam. Det gäller väl att ta bort sakerna eftersom och inte låta det bilda högar, men jag är inte så duktig på det...


Kommentarer
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Tackar tackar :)

2010-02-21 @ 13:45:47
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Karin

För mig är menyn på sidan som vanligt... så det är lite svårt att fixa så att det blir bra... = /

2010-02-21 @ 16:14:56
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0