Lalala...

Hatar att man måste komma på rubriker till varenda inlägg, jag kommer inte på nåt nu så... det får bli sådär :)

Nu har jag ganska nyligt kommit hem från skolan och jag blev förvånad när jag kom hem och ingen annan va hemma för det brukar det alltid vara. Men efter ett tag hade jag i alla fall räknat ut var alla är och ungefär när dom kommer vara hemma. Mamma jobbar till kl 17 idag så middagen blir lite senare än vanligt idag.

Efter middagen måste jag läsa lite i kemiboken eftersom vi har prov imorgon... Men det vi har prov på hade vi förra året och då fick jag mvg, kommer nästan ihåg allt därifrån så det blir nog inga problem med provet imorgon. Känner då ingen panik över att hinna plugga massor ikväll i alla fall, bara jag hinner läsa igenom det
1-2 gånger och kollar så att jag kan frågorna till så är det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0