Gissa vad?

Träningsvärk efter bowlingen? -Ohja! Men jag är inte ensam, mamma har det också och säkert någon mer.

Jag gjorde ett försök med att sjunga singstar på morgonen men jag är ganska hes så det gick inte bra därför sjöng jag bara en låt och sen stängde av spelet.

 

Efter det gick jag och tog lite kort i köket. Mamma tyckte att jag skulle göra "gissa vad?" på en bild så här kommer den:

 


Gissa vad?


Sen tog jag lite kort i köket på ett ljus vi har där, resultatet:


Idag håller man sig gärna inne eller i alla fall så vill man inte vara ute någon längre stund eftersom det blåser ute och ser ut såhär på termometern. Då blir man inte så frestad att gå ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0