Länge sen... igen^^

Nu var det länge sen jag uppdaterade igen, men det har helt enkelt inte blivit^^

I förra inlägget skrev jag att jag skulle fara och hoppa fallskärm på lördag (igår) men det blev inte, tyvärr. Jag hade längtat efter det jättemycket och det skulle verkligen bli jättekul men det var för dåligt väder så vi kunde inte hoppa... Men det blir nog förhoppningsvis så att vi hoppar nästa helg istället, för hoppa fallskärm det ska vi! :D

För min del var det nästan bra att det inte blev att fara och hoppa fallskärm igår för jag har blivit så sjuk... har jätteont i halsen och är riktigt förkyld, så det kanske blir så att jag stannar hemma från skolan imorgon. Men det ska man ju inte säga än, förhoppningsvis blir det bättre så att jag kan fara. :) För ingen tycker väl att skolan är rolig, men man måste ju hinna med allt, göra allt man ska föra att få de betyg man vill ha och sen ta sig in på den linje man vill gå också. :)

Om det nu är nån som undrar vilken linje jag ska gå sen efter att jag har gått ut 9an så kan jag säga att jag inte riktigt vet än... Men jag ska nog inte gå bara gymnasiet, jag vill läsa vidare efter det också. Så det kanske blir så att jag går natur i A-jaur, eller så går jag media/fotograf i Ske-å bara för att jag tycker att det är så kul att ta kort och jag skulle vilja lära mig att redigera bilderna sen också =) Men ingenting är ju helt säkert än, vi får se var det blir sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0