Sjukling

Idag är jag hemma och sjuk så då har jag ju tid att skriva ett inlägg. :) Fastän jag har tid annars också men då vet jag aldrig vad jag ska skriva och har helt enkelt för dålig fantasi.

Nu kan det även vara så att mitt inlägg som jag skriver nu blir tråkigt men isåfall behöver nu inte läsa :) Haha

Jag for hem från skolan igår efter lunch och på lektionerna före det gjordes nästan ingenting. Kännde mig bara tung i skallen, yr och dum (för jag kom inte ihåg nånting)

Så efter lunchen ringde jag mamma och hon fixade så att pappa kom och hämtade mig. Var skönt att få komma hem och vila sig lite.

Nu har jag just ätit lunch och efter det tog jag mig en varm dusch. gillar att duscha när jag är sjuk för jag känner mig mycket frächare efter de :)

Men nu ska jag försöka göra lite skolarbete men är så trött så vi får se hur det går =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0