Höstlov!

Nu har man äntligen gått den sista skoldagen innan lovet och det är äntligen lov! :D

Känns så skönt att slippa alla läxor och allt skolarbete i en hel vecka. Men efter lovet är det samma jobbiga tempo igen. Och snart ska man ju välja till gymnasiet också, jag vet inte vad jag ska gå än :O Men det ordnar sig nog :)

Just nu är jag lite intresserad av flera linjer, men efter öppethus och all information från skolan ska jag nog klara av att bestämma mig för en :)

Imorgon ska vi till skellefteå eftersom min morbror fyller 30 år. Vi ska gratta han och så.  Exakt vad vi ska göra vet jag inte. På morgonen ska vi till Jörn och hämta en liten pjuk (haha) som ska vara med mig på lovet, det blir nog kul :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0