Städning med julstämning

Nu har jag städat mitt rum :) Det är inte riktigt klart än, har bara plockat ihop (nästan) alla saker och inte dammsugit eller dammtorkat än men det var massor med saker både på skrivbordet och på golvet så bara att ta bort allt det han kännts som en evighet^^ Medans jag har städat har jag lyssnat på Jill Johnsons julskiva som iaf jag tycker är ganska bra :)

Nu ska jag skriva en novell som ska lämnas in på fredag, min novell ska handla om en tjej som går högstadiet och blir slagen och misshandlad av sin styvpappa. Tillslut orkar hon inte mer så hon sticker en kniv i magen på honom. Kanske låter lite brutalt men jag tror att det kan bli bra i slutet :)

Efter det är det lite franskauppgifter och engelskauppgifter som jag inte heller har gjort så då blir det mer skolarbete att göra :) Men det är ändå så skönt att ha en hemstudiedag allt blir mycket lugnare då :) man behöver inte stressa till lektioner och bli stressad för att hinna prestera så mycket som möjligt utan här hemma gör man det man ska och det får ta den tid det tar :) Man vill ju inte att det ska ta evigheter bara för att man är hemma men det går nästan fortare än på skolan för på skolan går det saktare för att man har kompisar som sitter bredvid + att man blir stressad. 


(Jag lyssnar inte på skivan jag lyssnar på Spotify ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Myspys, kul när man hittar något som är extra nöjd över ;)

2009-11-24 @ 14:51:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Joorå det är alltid kul :)

2009-11-24 @ 17:39:36
URL: http://elinpataket.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag sitter och lyssnar på den skivan nu :) Hur mysig var inte andra låten (The Christmas In You)?! Jag älskar den!



Så... jag gissar att jag försöker säga tack för tipset ^^

2009-11-24 @ 22:00:58
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet! :D Jag tycker att många av hennes jullåtar är ganska mysiga :) varsågod :)

2009-11-25 @ 11:45:13
URL: http://elinpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0