Öppet hus

Igår var jag hemma från skolan för att jag mådde jätteilla och det blev värre bara jag stoppade in något i munnen. Men som tur var spydde jag aldrig iaf. Åt nästan ingenting under hela dagen men på kvällen fick jag tillslut i mig lite mat iaf.

Idag har jag nästan inte alls kännt av illamåendet så det blev en vanlig skoldag idag :) Lämnade in 3 uppgifter (2 i svenska och en i so) och nu är det länge kvar tills det är något annat. Blir skönt med lite lediga kvällar iblad annars har jag blivit van att sätta mig med skolarbete direkt jag kommer hem och sitta med dom till ungefär 19.00.

På skolan idag for vi till kyrkan på en adventsgudstjänst och jag spelade piano till decembernatt (en svensk version av hallelujah) medans fem andra tjejer ur min klass sjöng låten. Jag har börjat tycka att det är riktigt kul med piano! :D Och kul på skolan där man får spela roliga låtar också, jag har nämligen valt att spela det på musiken så jag spelar det en gång i veckan om vi inte har teori :)

Imorgon far jag (och några ur min familj vet inte hur många än) till skellefteå på öppet hus :) jag har fortfarande inte bestämt mig vilken linje jag ska gå men just nu iaf lutar det åt teknikprogrammet i Skellefteå. Dock finns det jättemånga inriktningar och jag vet inte vilken jag ska välja om jag går teknik. Ska kolla på det mer ikv.

Har sjungt lite singstar nu när jag kom hem från skolan, jag tycker att det är riktigt kul :) Just nu ligger jag högst upp på dom flesta låtarna och det är ju kul. Jag ligger inte högst upp för att jag är bra på att sjunga men jag har sjungt mest singstar av oss i familjen.

Nu blir det inget mer bloggande ikv :) Men jag har ju blivit liiite duktigare på att uppdatera nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0