Hemstudiedag

Nu måste man bli bättre på att uppdatera när syrran har en egen dator och kommit på glädjen med internet^^

Idag har jag en hemstudiedag för att lärarna skulle göra nåt och behövde tydligen en hel dag till det :) Gode skönt att vara hemma men så lång sovmorgon blev det inte. Jag steg upp strax efter kl 7 för att jag ville få nånting gjort från morgonen och inte sova bort halva dagen fastän det skulle vara skönt :)

Än så länge har jag inte gjort så mycket ändå, bara läst ut en bok som jag ska skriva om sen och gjort lite matteuppgifter. Boken var faktiskt ganska bra, det var Bara inte du av Katarina Von Bredow. Jag har läst flera böcker av henne och jag gillar hennes böcker riktigt mycket :) Om man tänker efter så kanske dom inte har den bästa handlingen som man har läst om men det är något i hennes sätt att skriva som gör så att jag fastnar, och det är ju inte helt fel att fastna vid en bra bok ;) Det dåliga är bara att man blir så fast vid den och inte kan sluta läsa ^^ Men det är ju ett bra bekymmer


Nu ska jag stänga av datorn och fortsätta vara duktig med skolarbete ett tag :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Mer uppdateringar! Det gillar vi :D

2009-11-24 @ 11:36:28
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Snart orkar du inte läsa båda ;) Haha men lite kul är det att uppdatera ofta när man känner att man har tid :)

2009-11-24 @ 11:41:34
URL: http://elinpataket.blogg.se/
Postat av: Emma :)

jag har också läst hennes böcker, och jag tycker att dom är jätte bra:)



Jag kanske lägger in nån bild snart på mitt hår ifall jag tycker att jag får till det^^ haha Men jag börjar faktiskt gilla det mer och mer, kanske för att jag vänjer mej mer och mer?!

2009-12-05 @ 01:36:37
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0