Hemmadag

Idag blev det så att jag stannade hemma från skolan för att jag har så sjukt ont i huvudet och jag blir yr av det så då är det inte så kul att vara på skolan =/ + att jag ändå inte kan arbeta nåt när jag mår såhär. Förhoppningsvis så blir det bättre lite senare idag så att jag kan göra lite skolarbetee här hemma ist.

Igår var hela familjen ute och åt lunch i en liten gullig stuga (det heter ju nåt annat än stuga men kommer inte på vad) som ganska nyligen har ställts upp. Där inne åt vi kokt pannkaka (för att vi glömde smör) med sylt, sen drack vi kaffe och åt kladdkakerutor med havregryn i. I slutändan tror jag att det blev så att jag år 4 eller 5 rutor hehe men det var gott :)



Stugan




Två andra bilder som jag tog där ute men dom blev lite mörka.


Pia


Och som avslutning en bild på elden :)

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0