Sorry...

Jag hade tänkt skriva ett inlägg igår när jag kom hem men jag hade så ont i huvudet så jag ville inte sitta vid datorn.. =/ Jag låg på spikmattan i 40 minuter innan jag försökte sova och då var kl 11 (VÄLDIGT tidigt för att vara jag :O ) Men efter att ha legat på spikmattan hade jag inte ont i huvudet så då kunde jag somna iaf :P Sen tänkte jag skriva på morgonen men då klippte jag gräset här hemma ett tag efter det åt jag lunch, hemma gjort rabarberkräm... Mums! Sen efter lunchen for jag upp till farmor och putsade alla fönster i uterummet. Det tog inte så lång tid som jag trodde att det skulle ta och fint blev det! Sen när jag kom hem klippte jag klart allt gräs här hemma och jag är just klar :D Känns skönt att ha det gjort.

Ikväll hoppas jag iaf att jag inte har ont i huvudet så att jag kan skriva mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0