Skellefteå...

Jag har ju varit i skellefteå och shoppat idag men jag hittade inte så mycket som jag hade hoppats på att hitta... =/ Men kläderna jag hittade var iaf en snygg vit topp, en bh och en svart typ av tröja med korta ärmar... Lite svårt att förklara eftersom den är ganska konstig :P Haha men ganska snygg ändå. Sen hittade jag även ett ganska enkelt guld (fejk) halsband på glitter.

Några minuter innan vi skulle gå till bussen kom jag på att jag inte hade köpt några högtalare till datorn :O Så jag sprang ner på claes olsons och köpte högtalare med baslåda, som inte kostade så jätte mycket ändå så det är bara att hoppas att dom är bra :) 

Nu ska jag gå och vara lite social men jag skriver nog mer ikväll när jag kommer hem. Då kanske det även kommer upp några bilder x) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0