Min bokhylla är hel ;)

En bra sak som vi märkte när pappa kom hem var att vi inte behövde slå sönder min gamla bokhylla... Vi fick ut den genom fönstret;) Så den förblev hel.

Idag har jag (efter att vi hade fått bort min gamla bokhylla) ställt dit min nya byrå från IKEA :) Det blev riktigt fint om jag får säga det själv, och det får jag x) Haha. Nu är iaf min säng full med saker som har varit i min bokhylla så jag kan inte sova där i natt... MEN då sa syrran att jag kunde ju sova med henne i hennes dubbelsäng, det svarade jag ja till och syrran blev nog lite förvånad^^ Och mamma tycker att det är roligt att vi ska sova tillsammans en natt, hon skrattar lite varje gång vi nämner det :)

Efter middagen idag for jag ut och cyklade med Pia, jag cyklade en mil och det tkr jag är ganska duktigt för att vara så lat som jag :P Men Pia blev ganska så utmattad så när vi for upp till farmor och farfar igen så låg hon bara i sin bädd fastän vi frestade henne med hundgodis^^ 

Uppe hos farmor och farfar åt vi jordgubbar och glass^^ mums :)

Imorgon hade jag tänkt klippa gräset här hemma, om gräset är torrt, det har regnat nu på kvällen men jag hoppas att det hinner torka :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Kommer kanske nån bild på hur det ser ut i mitt rum lite senare när jag har fått bort alla saker som inte ska vara framme :) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja du tar ju mindre plats än killen min så det var ju nemas problemas ;)

2009-08-01 @ 19:18:00
URL: http://maaalinkaaarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin

ja, det gick ju riktigt bra det där ;)

2009-08-01 @ 19:56:31
URL: http://elinpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0