Laudamus/sommarstuga

Imorgon blir det att fara och se Laudamus kl 19.00 och efter det ska jag följa Victoria och Veronica till deras sommarstuga :D Det är som roligt att dom vill att jag ska följa och att dom tycker att det blir lite tråkigt att vara där om inte jag är där :P Men vi kommer nog ha väldigt roligt. Och vi har ju våran egna lilla stuga som vi sover i^^ Så där kan det leva om ganska mycket ibland om vi får för oss att vi ska sjunga opera eller göra nåt liknande så att det låter mycket... Så det är nog ganska tur att vi har en egen stuga att sova i^^ Sen blir det väl att fara ut i båt och fiska, det brukar vi alltid göra när jag är där>< Jag ska då ta med mig fiskegrejer så att jag kan fiska... Förra gången jag var där var ju just när isen hade försvunnit, och då fick vi inte så många fiskar... Eller för att vara ärlig så fick jag EN fisk och nån mer fick vi inte^^ Men vi var glada ändå :D Det är inte säkert än hur länge jag ska stanna där har inte pratat klart om det med mamma och pappa, men Victoria, Veronica och deras familj ska iaf vara kvar där tills på söndag eller måndag... Så jag vet inte riktigt hur länge jag kommer vara borta men det kommer bli ett tag iaf. Men det ska bli kul att göra nåt annat än bara vara hemma. Men jag hinner ju blogga imorgon och sen bloggar jag igen när jag kommer hem igen... När det nu blir^^ Okej, nu ska jag sluta skiva om det här... Känns som att det blev ett långt och tråkigt inlägg som ni måste läsa... Men jag sitter och lyssnar på musik och skriver det här och orden bara kommer... Sorry om ni är uttråkade^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0