Jaa... Blev inte så glad på min moppe lite senare...

Förklaring: Jag skulle som sagt prova köra min moppe nu när den var lagad så jag for iväg på moppen, vände vid kraftlenja (Kommer inte på vad det heter på ren svenska) som är några kilometer bort. Men när jag då skulle fara hemmåt igen dog den. Jag blev lite irriterad, startade den igen men den dog när jag skulle iväg =/ Jag försökte och försökte och försökte men det gick inte. Så jag steg av moppen, tog av mig jackan och började traska hemmåt med moppen. Jag var JÄTTEARG! När jag hade kommit ända hem och fram till familjen som satt ute vid eldstaden sa jag bara "Nu säljer vi den här skiten och köper en ny istället!" Ja, jag var arg och trött. Sen sa jag också som förklaring på varför jag inte lämnade moppen och bara gick hem själv var "Om jag hade lämnat moppen där hade jag aldrig hämtat tillbaka den igen". Men efter några försök på gården fick jag igång den, OCH tog mig iväg så ikväll har jag kört ganska mycket och den är inte lika hatat längre. Men den är ful! Haha

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha :P Jag anade att du skulle vilja ha en annan, jag gjorde den där bara för att ha någon att jobba med ^^



Och det låter super med mer färg, jag ville också ha det, men jag visste inte vilken du skulle vilja ha... men då jobbar jag med blått ^^ Mörkt eller ljust?

2009-07-12 @ 09:27:38
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Nu finns det ett nytt förslag på samma adress(kaarinoberg.blogg.se/layout) bilden i bakgrunden går bra att byta, likaså headern och alla färger... egt går ju allt att byta >< Säg bara om det är något du vill ändra på helt enkelt :P Sen går det ju att ändra senare om du märker att det är något du vill ändra på ^^

2009-07-12 @ 09:46:36
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu blev det en mycket finare design :) Om jag skickar en bild nån gång kan jag ju pröva ha den där designen sen och känna hur det känns å sådär x)

2009-07-12 @ 10:02:52
URL: http://elinpataket.blogg.se/
Postat av: Karin

Det låter jättebra! Det är bara att skicka ^^ Om du vill ha ett collage kan du ju skicka de bilder du vill ha med så sätter jag ihop ett ^^ Eller så kan du ju göra ett själv :P

2009-07-12 @ 10:14:29
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska kolla om jag hittar några bra bilder sen skickar jag till dig! :D

2009-07-12 @ 16:44:48
URL: http://elinpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0