Hemma :)

Det blev en dag längre än vad som var bestämt från början. Det var ju tänkt att jag skulle hem lördag mitt på dagen nån gång. Men jag fick stanna till idag istället :)

Igår var vi och fiskade, då fick jag och Veronica en gädda var som vi sparade + att jag fick en ganska stor abborre som vi också sparade, och rensade när vi kom tillbaka till stugan igen.

Annars har vi bara pratat, sett film, fiskat (ännu mer), paddlat kanot i ån med mera. Det har varit helt underbart helt enkelt :)

Idag ska nog jag och syrran måla underspikningen till garaget. Vi har nämligen spikat upp plankor på garaget och ska måla om det. Det kommer bli jättebra tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0