Ååh :(

Jag får inte stanna på stugan längre än till lördag mitt på dan :( Jag vill stanna längre för jag älskar att vara där och hemma har jag så tråkigt för att jag inte har nåt att göra :( Men jag måste fara hem då :( Så jag får helt enkelt ta och överleva det också.

Nästa vecka ska vi nog fara på semester med husvagnen nånstans nån dag^^ Så det kommer ju bli roligt. Och nästa fredag ska jag och Amanda på PDOL och se Dead By April :D Det kommer också bli kul :P

Det här blev ett tråkig inlägg men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utan att göra er uttråkade^^
Men om ni är uttråkade får ni säga till så ska jag ändra på mig><

Vi ska försöka få Rulle (Vårat flasklamm) att sluta dricka från flaska och klara av att dricka från en skål istället... Jag ska snart gå och värma mjölk och he det i en skål så får vi se sen om Rulle dricker. Jag tror faktiskt att han borde kunna göra det nu. Han är ju ändå ganska gammal. Och det blir gode mycket enklare om han kan dricka så, för då slipper man sitta och hålla i flaskan hela tiden kl 10 varje kväll... Det skulle vara skönt att slippa det och att man istället bara kan värma mjölk och ställa in det i hans lilla hörn åsså kan han dricka själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0