Sova?

Har sovit dåligt i natt. När jag steg upp kl 5 hade jag endast sovit i 2 timmar. Det blev lättare sen när pappa kom på att jag kunde låna brorsans soccosäck och lägga i sängen så kan jag luta mot den istället för att ligga ner helt. Det hjälpte verkligen! Jag fick lite sömn på morgonen iaf. Någon mat får jag knappt i mig för att det gör så ont att svälja, men om mamma köper mexicanasoppa så går det nog bättre. För det är jätteskönt att dricka något varmt, men att svälja något annat som inte är flytande.... det är verkligen inte skönt.

Men nu ska jag inte bara skriva om hur jag mår för tillfället^^

Idag ska jag förhoppningsvis städa mitt rum och även julpynta lite. Städningen behövs nu. Annars vet jag som inte vad jag ska göra, alla andra är på skolan så jag kan inte smsa och störa nån^^

Nu håller man tummarna för att syrran ska få komma tillbaka till Sunderbyn idag och att dom kommer på vad det är så att hon kan behandlas och bli bättre, för hon har gått och haft ont alldeles för länge.

I natt kl 3 steg jag upp för att ta en Ibumetin och då var det ljust ute, ni skulle ha sett månen! Tänkte för en sekund gå ut och ta kort på den men kom på att det inte är så bra för då kanske jag skulle bli pigg och få ännu svårare att sova. Men det var verkligen en vacker syn :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller alla tummar, pekfingrar och tår jag har för Malin, men jag håller lillfingrarna och långfingrarna för att du också blir frisk snart! Vill bara komma och krama om er båda två <3 Tycker så synd om er när ni inte får sova och har ont...

2009-12-01 @ 11:10:22
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag borde iaf bli frisk snart, hoppas att Malin också blir det. Du får krama oss extra mkt nästa gång vi ses^^

2009-12-02 @ 14:26:27
URL: http://elinpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0