Med kameran i högsta hugg!

Nu har jag just sett reprisen av OTH som jag missade igår eftersom jag var i Arvidsjaur och såg på bl.a gospelkören och Kevin Borg. Jag hade med mig kameran och försökte ta kort men tyvärr blir det ju inte så bra bilder när man tar sådär, man har för dålig blixt så det blir mörka kort. Men det syns ju iaf att det är han :)

När Kevin kom fram och skulle sjunga den första låten blev jag nästan förvånad över att han såg ut precis som han gjorde i tv. Haha lite konstigt att man ens tänker så för det är ju självklart att han gör det. Men när Kevin kom ut (och vi satt typ bara 5 meter därifrån) så blev både jag och syrran förvånade><

Här kommer iaf några bilder på Kevin:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0