Länge sen

Nu var det länge sen jag skrev igen... Blev att jag slutade när jag fick körtelfeber för jag blev så trött jämnt då. Men nu är jag i alla fall friskare :) Det enda jag märker av är att jag är trött väldigt ofta. Jag var hemma från skolan i två veckor + måndagen sista veckan. Resten av den sista veckan har jag orkat vara på skolan men det har varit gränsfall ibland. Sista veckan var ganska rolig och lugn eftersom vi hade nobellmiddag och lite andra småroliga saker :)

Jag kommer på mig själv med att tänka att varför uppdaterar inte folk sina bloggar oftare? Men hallå, kolla bara på min egen blogg. Jag uppdaterar nästan aldrig. Så jag ska då inte klaga><

Idag ska jag plocka ihop i mitt rum. Att säga att det är kaotiskt är en underdrift>< Tänkte göra det för länge sen men då blev jag sjuk och efter det har jag helt enkelt inte orkat. Inte så konstigt egentligen att det är kaos i mitt rum för jag har inte städat sen före höstlovet :O Så nu behövs det verkligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0