Gott Nytt År!

Som tradition är vi med en familj utanför Piteå nu under nyår. Jag kom hit redan i söndags för att hinna få en liten egen semester innan resten av familjen kom hit. Men nu är i alla fall alla här och vi är alltså totalt 11 personer som ska bo i samma hus och vara med varandra jämnt tills på söndag. Men det blir absolut inget problem, bara roligt.

Vi har även tagit dom traditionella korten på alla (i olika kombinatiner). Vi gör som vanligt det före vi äter jul/nyårsbord vilket medföljer vissa djupa suckar och hungrande magars klagan innan vi har tagit alla kort, men är det tradition så är de.

Nu ska jag låta min mor fortsätta välja ut kort som senare ska framkallas. Jag sitter nämligen på hennes dator för tillfället.

Så nu återstår det bara att önska alla ett gott nytt år! (Det är ju faktiskt bara 1 timma och 20 minuter kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0