Bääär

Igår var som sagt mamma och Malin och plockade hallon och dom kom hem med ca 8 liter som vi sedan rensade på kvällen :) Det mesta frös vi in så att vi kan äta det till efterrätter sen, det som blev över gjorde vi hallonsylt av :) Riktigt gott.
På kvällen åt vi hallon, jordgubbar och glass, verkligen jättegott :)

Efter lunch igår for jag och plockade ca 7 liter blåbär som jag sedan rensade när jag kom hem :) Jag hade just rensat klart alla blåbär när dom andra kom hem med hallonen><

Nu har jag just varit ute och tagit några kort som jag ska ha här på bloggen :) Det är ju så att Karin har hjälpt mig med en design som jag ska byta till snart :) Så tack så jättemycket för hjälpen, det kommer bli jättefint på min blogg snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0