Lite allt möjligt

Intressant rubrik va? Jag tycker att det är ganska svårt att komma på rubriker ibland>< Men den här gången får den där duga, får försöka komma på nåt bättre till nästa gång :)

De senaste dagarna har varit riktigt härliga, mycket sol och värme :) Så baden-baden solstolen har varit upptagen hela dagarna, så fort någon lämnar den, sätter sig nån annan. Men det är så det ska vara när det är varmt! Man ska njuta av dom varma dagarna innan dom är förbi :)  Man har även blivit brunare än vad man var för några dagar sen, så man ska ju inte klaga ;P

Idag har jag plockat bort de sista sakerna i mitt rum + dammsugit och skurat, så jag har faktiskt gjort nåt annat än bara vara ute i solen också>< Det har blivit en del datorsittande den senaste tiden också, men jag vet som inte vad jag ska hitta på här hemma. Jag måste komma på nåt som jag tycker är roligt som jag kan roa mig med på dagarna><

Idag efter middagen började det åska och det bara öste ner massor av regn. Det är ändå ganska mäktigt när det regnar så kraftigt :) Men att det åskade var mindre kul eftersom jag och brorsan just hade tänkt se Ice Age 3. Men vi fick helt enkelt vänta med det ett tag. Jag kan ju säga att den filmen är riktigt rolig! :D

Resultatet av städningen och den nya byrån blev såhär, allt syns ju inte så bra men det är svårt att ta kort på mitt lilla rum om man bara tar en bild>< men det här får duga:



Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, för jag är inte trött, jag orkar inte sitta vad datorn mer och jag vill inte se tv =/ Så det kanske blir att fortsätta med Grottbjörnens folk ikväll men vi får se hur det blir^^

Kommentarer
Postat av: Karin

Shit, vad snyggt det är i ditt rum! :D (Men det är ju ingen hemlighet att jag gillar brunt heller) ><

2009-08-11 @ 23:14:15
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så mycket! Nej man har som fattat att du gillar brunt, men det gör jag också! :D

2009-08-12 @ 10:59:44
URL: http://elinpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0