Min mobil är.... borta :'(

Okej, mobilen är inte helt borta ;) bara på lagning, står om det i tredje stycket.

Jag hade verkligen jättekul hos Victoria och Veronica :) Vad vi gjorde orkar jag inte skriva om men vi såg iaf bl.a 2 filmer, Face off och Waterboy x) Den första är det ju ganska mycket action i men Waterboy är bara rolig :) Haha.

Idag hämtade iaf mamma och båda syrrorna mig från Victoria och Veronica strax efter 12 och vi for till Arvidsjaur för att Malin skulle åka med en buss till en kompis och jag skulle lämna in min mobil på lagning :( Så jag kommer vara utan min mobil i 2-3 veckor :'( Så nu har jag istället en gammal nokia som jag blir galen på hela tiden... Men men jag får överleva det också x) Snart är mobilen (förhoppningsvis) hel och funkar som den ska :) Vi for in en sväng på dollar innan vi for hem och jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa godis^^ Så det blev en 30kr burk lösvikt åt mig ;) Om nån undrar varför det kanske tar lång tid för mig ibland att svara på sms är det för att jag kanske inte alltid har mobilen på mig><
 
Förutom att jag var tvungen att lämna ifrån mig min älskling idag (mobilen haha) så har dagen varit riktigt bra :) Jag har dessutom fått massage ikväll av min underbara mamma, så nu är det mycket bättre i ryggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0