Konfirmation

I helgen har vi varit på Martins konfa och det var riktigt roligt :P Dagen före provade vi bl.a att vindsurfa och det är inte så enkelt kan jag ju säga! Sen på söndagen konfirmerades Martin och alla var jättefina, och det var kul att vara där :) Senare på dagen for vi även ut och åkte watertube efter båt. Bjuder på en bild när jag vinsurfar också (Men det gick inte lika bra som det ser ut på bilden><)



Orkar inte skriva mer nu, känner mig ganska lat>< Men nu ska jag iaf gå och vika tvätt :P

Kommentarer
Postat av: Emma Isaksson

haha tack så mkt:) Men jag tror att jag tyckte det var kallare i havet på Martins stuga:P

2009-08-20 @ 15:35:40
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0