Dålig på att uppdatera igen><

Söndag: Vi fick främmande under dagen som stannade för att fika och prata en stund :) Lite senare när dom hade farit packade vi våra väskor och for till Skellefteå. På kvällen for vi på bio, mamma och lillsyrran såg Ice Age 3 dom tyckte den var jätterolig och jag, brorsan och pappa såg Harry Potter och Halvblodsprinsen. Det tycker iaf jag var en värd film att se :) Våran film slutade halv 12 på natten så vi gick tillbaka till lägenheten och kröp i säng utan att väcka de andra, fast mamma vaknade ändå>< (Storasyrran följde inte med hon stannade hemma)

 
Harry Potter och Halvblodsprinsen :)



Måndag: Vi shoppade på stan i 4 timmar och jag köpte mycket kläder :O Haha, men fina var dom också :) Sen for vi och hälsade på några vi känner (Och mannen i huset var han som vigde mamma och pappa x) som bor utanför Skellefteå. Det blev en trevlig pratstund och en trevlig rundtur i deras trädgård, för dom hade väldigt många fina blommor :) När vi kom hem masserade mamma upp min rygg för jag fick så ont i den efter att sitta ner så länge =/ Men det blev mycket bättre efter :) Sen var det bara att ta reda på det man hade köpt och lägga det i garderoben :)



Tisdag: Idag ska jag fara till Victoria och Veronica och sova över där tills imorgon. Så det blir nog en trevlig filmkväll men mycket skratt ;P  

Kommentarer
Postat av: Emma Isaksson

köpte du färglada kläder eller har du skaffat dej ännu mera svarta plagg? :P haha

2009-08-04 @ 11:59:34
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/
Postat av: Emma Isaksson

haha okej ;) då vart jag stolt!

2009-08-04 @ 13:33:59
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0